Marka Orbis Hotels zniknie z rynku.

„W ciągu 2-3 lat zniknie marka Orbis na hotelach. Obecnie jest łącznie na czterech hotelach w kraju, w tym na dużych obiektach w Gdyni i Wrocławiu. Tego wymaga rynkowa sytuacja, duża część naszych klientów to goście zza granicy, którzy znają marki z portfela Accor, którymi zarządzamy w Polsce. Tymczasem Orbis jest jedynie lokalną marką, ale zostanie jako nazwa giełdowej spółki zarządzającej siecią” – powiedział Węgłowski na spotkaniu z dziennikarzami. Orbis zainwestuje turystyka marka  spółki  hoteli aż 100 mln zł do końca przyszłego roku w modernizację kluczowych hoteli, przede wszystkim w Warszawie, poinformował wiceprezes spółki Ireneusz Węgłowski. Gros, bo 90 proc., tej kwoty pieniadze te zostaną zainwestowane w hotele na rynku warszawskim. Jest to najsilniejszy rynek w kraju. Mamy tu wszystkie nasze marki, ale pojawiają się nowi gracze i musimy nadążać za trendami i potrzebami klientów, jednocześnie wyróżniając nasze koncepty na rynku” – powiedział Węgłowski na spotkaniu z dziennikarzami. W ramach budżetu kwota 35 mln zł przeznaczona zostanie na lifting warszawskiego Sofitelu (dawnej Victorii) w okresie 2013/2014. Zmodernizowane zostaną wnętrza, bez fasady. Kwota 20 mln zł zostanie zainwestowana w pierwszą fazę modernizacji Novotel Centrum (rozpoczęcie na przełomie roku). Kolejne 20 mln pochłonie Mercure Warszawa Centrum (dawny Holiday Inn), który ma być „topowy w swojej kategorii”. Następne 5 mln zł zainwestowane zostanie w trzy hotele marki Ibis w Warszawie.

Możliwość komentowania jest wyłączona.